4 Vitalna ključna indikatora učinka društvenih medija

Kada su u pitanju onlajn kampanje vašeg brenda, jedna od najvažnijih stvari koju treba da uradite je merenje učinka. Posle celog napornog rada iza, važno je da se osvrnemo unazad i vidimo rezultate pre nego što krenemo punom parom u sledeću kampanju. Važno je analizirati da li ste postigli zacrtane ciljeve, kako biste razumeli šta ste uradili dobro, a šta bi moglo da se poboljša.

Shvatite zašto je teško postaviti ciljeve za buduće kampanje, posebno kada niste svesni povraćaja ulaganja, a merenje učinka može biti posebno teško kada uđete u društvene medije. U ovom članku ćemo govoriti o ciljevima koje možete postaviti za svoje kampanje kako biste efikasno merili rezultate.

Ova druga vrsta pokazuje šta se dešava u datom trenutku i nudi pravo rešenje. Preporučujemo da koristite propisnu analitiku, jer oduzima više vremena, ali vam daje mnogo tačniji rezultat koji vam odgovaraju.

Kao što je gore pomenuto, analitika je ključni aspekt svakog poslovanja, ali postaje malo komplikovanija kada govorimo o analitici društvenih medija. Podaci su kralj, a analiza podataka na platformama društvenih medija je teška i smanjuje jasne alate za stvarno merenje vaših ciljeva, jednostavno ih računajući. To nije dovoljno dobro, tako da je ovde na scenu društveni medij, sa sopstvenim metrikama i alatima za analizu.

Sada kada smo razgovarali o važnosti analitike, vreme je da pogledamo 4 KPI-a koji su fundamentalni za svaku strategiju društvenih medija. Morate biti svesni šta vaša ciljna publika želi i kako izgleda.

1. Razvoj zajednice i društveni kapital …

Što više publikacija na društvenim mrežama imate, imate više podataka da analizirate kakvu vrstu sadržaja preferiraju vaši korisnici. Preporučuje se da većina brendova distribuira sadržaj kako bi podigli svest o svojim proizvodima, uslugama svojoj ciljnoj publici.

Povećanje broja publikacija na društvenim mrežama omogućava vam da doprete do šire publike i na taj način povećate vidljivost svog brenda. Možete početi da shvatate koji specifični sadržaj vaša ciljna publika preferira kada pokušate da dođete do novih pratilaca. Ne zaboravite da se fokusirate na isporuku sadržaja koji volite, a ne samo na njegovu količinu. Kada ovo izgradite, možete početi da se fokusirate na kvalitet sadržaja, a ne na poštenu količinu.

Idealna onlajn zajednica treba da bude otvorena i priuštiva za vrednost koju joj vaš brend donosi. Saznanje da imate vredne pratioce omogućiće vam da efikasnije postignete svoje ciljeve i usmerite svoje napore na one koji su zaista zainteresovani za ono što brend ima da ponudi. Ovaj KPI se preporučuje za sve brendove, ne samo brendove sa velikim brojem oznaka, već i brendove sa malim i srednjim oznakama.

vanilla bear films JEwNQerg3Hs unsplash

2. Pratite klikove na linkove pomoću Google-a.

Ovo vam omogućava da odredite koje doprinose treba promovisati da biste privukli više ciljnih grupa. Ovaj KPI se preporučuje za sve brendove, ne samo brendove sa velikim brojem oznaka, već i brendove sa malim i srednjim oznakama. Kliknite na veze koje se dele na vašim društvenim kanalima da biste saznali koji je sadržaj najpopularniji među korisnicima i koji je najefikasniji za usmeravanje saobraćaja na vašu veb lokaciju. Podesite naslov i naslove koji omogućavaju najviše klikova, tako da možete da prilagodite svoju strategiju društvenih medija u budućnosti.

3. Ciljevi angažovanja zajednice su izgradnja poverenja.

Kada govorimo o angažovanju zajednice, ne govorimo samo o tome šta retvitujete ili volite na Tvitter-u ili Facebook-u. Analiza društvenih medija vam pokazuje koliko je vaša zajednica angažovana i omogućava vam da razumete da li je sadržaj koji nudite relevantan i zanimljiv.

Vaši pratioci takođe mogu da vide da li neko stupa u interakciju sa vašom objavom i preusmere je na druge potencijalne klijente. Instagramov algoritam podstiče veće angažovanje, tako da što više komentara i lajkova objava dobije, to će više ljudi prikazati. Zapamtite da je važno da vaša zajednica učestvuje i da vaš brend mora brzo da reaguje na ove interakcije kako bi zadržao pratioce.

Angažovanje zajednice zasniva se na lajkovima, deljenju, komentarima, retvitovanjima i čuvanju, a Facebook sve ove aspekte uzima u obzir pre nego što doda funkcije na stranicu vašeg brenda kako bi ih izmerio. Ovaj KPI se preporučuje za brendove sa više od 10.000 pratilaca na Fejsbuku, Tvitteru, Instagramu i Pinterestu.

4. Saobraćaj ka vašoj web lokaciji preko društvenih medija.

Alati za praćenje na mreži omogućavaju brendovima da znaju šta se o njima govori na mreži. Platforme društvenih medija koje koristite su dizajnirane da povećaju promet i svest i podstaknu korisnike da kupe vaše proizvode, usluge ili traže dodatne informacije. Usredsredite se na svoj cilj da privučete saobraćaj na svoju web lokaciju – na postove na društvenim medijima koji prikazuju ili pominju snimak interakcije korisnika.

Ovih 4 KPI-ja su kritični za vašu analitiku društvenih medija kako bi vam pomogli da merite i poboljšate svoje kampanje. Google analitika je najbolji način za praćenje ovih podataka – možete kliknuti na karticu Društvena akvizicija i analizirati kanale koji dovode do saobraćaja e-pošte i objava. Ako svojoj strategiji dodate više KPI-a, smatrajte ih osnovnim pokazateljima vašeg učinka na mreži.

About Author /

Je mladi entuzijasta koji je strastven prema različitim temama, uključujući cveće, putovanja i nove tehnologije.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search